Thursday 4 October 2018

Good day fellow dames

I’m just back from a few days walking in the Vale of Glamorgan to find the interesting conversation around our first project.  I am in total agreement with others, what a stimulating image to inspire us.
I am very happy with the rules and the schedule of dates and look forward to what is to unfold. And an enormous thank you to you Claire for your tireless and superb work.


Bonne journée mesdames 

Je reviens de quelques jours à marcher dans la vallée de Glamorgan Je viens d’arrive de la vallée de Glamorgan ou j’ai marche pendant quelques jourspour trouver la conversation intéressante autour de notre premier projet. Je suis d'accord avec les autres, quelle image stimulante pour nous inspirer!  

Les règles et le calendrier des dates me conviens et j'attends avec impatience ce qui va se dérouler. Et une énorme merci a toi Claire pour ton travail infatigable et superbe.

Ana

No comments:

Post a Comment

Please remember to leave your name if you make a comment. Thank you.