Friday 23 November 2018

Good evening ladies,
I am not nearly as advanced as Stephanie, but I have been trying out some ideas. Here are a few glimpses of what I have so far..............

Bonsoir mesdames,
Je ne suis pas aussi avancé que Stéphanie, mais j'ai essayé quelques idées. Voici quelques aperçus de ce que j'ai jusqu'à présent ..............










I'm not exactly sure how this is going to develop, but I am having a lot of fun finding out!
I hope you are having fun too. 

Je ne sais pas exactement comment cela va évoluer, mais je m'amuse beaucoup à le découvrir!
J'espère que vous vous amusez aussi.

En amitié
Claire
X





1 comment:

  1. Beau travail de linogravure nous attendons la suite avec impatience !!!!!!!!!!!!!!bises à toutes Lydie

    ReplyDelete

Please remember to leave your name if you make a comment. Thank you.