Monday 3 December 2018

It’s been so interesting to see the different takes on your original pic Claire.  So far lots of hexagons -are you following suit I wonder?
Ana - I love your printed versions, particularly having seen some of the trials. And yours too Denise - the pics you’ve put on the blog are intriguing.  Can’t wait to see all the finale pieces.
And the colour version - superb Lydie - combining Gaudi with the image.

Ça a été  très intéressant de voir toutes les idées différentes basées sur ta photo originale, Claire. Jusqu'ici beaucoup d'hexagones - es ce que tu va faire suite, je me demande?
Ana - J’adore tes versions imprimées, surtout ayant vu quelques essais, et Denise de même, les photos que tu as mises sur le blog sont intrigantes et je suis impatiente de voir toutes les pièces finies.
Et les couleurs! Lydie c’est superbe la combinaison de Gaudi avec l’image.

We’ve set ourselves a very high bar!
Nous nous sommes données une « barre très haute »  expression équivalente en français??
Best wishes
Fran

1 comment:

  1. Yep! I'm a hexagonner too! But I am slow to complete my idea.
    Oui, je suis un 'hexagonice' aussi ! Mais je suis un peu lent...

    Claire
    X

    ReplyDelete

Please remember to leave your name if you make a comment. Thank you.