Thursday 21 November 2019

Fran's photo - it is coming together nicely (I hope!) / La photo de Fran - elle se rapproche bien (j'espère!)

Thank you Fran for another inspiring photo. You have gifted us some really interesting shapes.

I'm using lots of thread this time..................

 Merci Fran pour une autre photo inspirante. Tu nous a offert des formes vraiment intéressantes.


J'utilise beaucoup de fil cette fois-ci ..................



Still a lot of embroidery left to do.
Hope you are enjoying your next piece as much as me!

 Il reste encore beaucoup de broderie à faire.

J'espère que vous appréciez votre prochain morceau autant que moi!

Claire
Claire
x

4 comments:

  1. Hoho... j'ai hâte de voir ta réalisation Claire, elle promet d'être étonnante ! Ton début montre beaucoup de broderie main, et il ne s'agit pas de s’emmêler les fils !
    Bises
    Denise

    ReplyDelete
  2. Excellente idée architecturale .quel exercice !!!!!!!!!!!!!
    Je suis impatiente de voir la suite de ton ouvrage
    Bises Lydie

    ReplyDelete
  3. I like it Claire - it looks fascinating, and I look forward to seeing the completed piece.
    One bit of it looks like something I did years ago - pins set out in a design and you wrap thread around in a particular order to make a
    picture.... anyone else remember doing that? and is that what you've done?
    Fran

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes! Oui!

      The shapes reminded me of this technique - also something I did in the 1970's. Such a wonderful era!!!!!

      Les formes m'ont rappelé cette technique - aussi quelque chose que j'ai fait dans les années 1970. Une si merveilleuse époque !!!!!

      Delete

Please remember to leave your name if you make a comment. Thank you.