Monday 30 December 2019

Dear dames,

Once again as images and messages have come in I have felt that warm connection between us all. 

Lydie, your piece is fabulous; I love how you have captured the architectural element and the fun way you used to bring the human aspect into the work. And the colours work so well, I love the light and bright energy it holds for me.

And Stephanie, dear friend, so good to hear your voice. Take your time and be gentle on yourself. Its been a tough time and your strength shines through.

And for all those who asked about my last piece and what I was not quite happy about. I’m not even sure myself, but there is something about the black velvet size or shape that I would like to be more delicate, more elegant. I am happy with my conceptual elements and it was real fun creating the people and the unknown, but when the final, finished piece emerged it was not quite what right, but definitely right enough. And Claire, well spotted, the bright-eyed fun loving frog!

And to end – wishing you all a fantastically creative 2020 enjoying all the good that surrounds us all.    
Hugs,
Ana

Chers dames,  

Une fois de plus, à mesure que les images et les messages sont entrés, j'ai ressenti cette connexion chaleureuse entre nous tous. 

Lydie, votre pièce est fabuleuse; J'adore la façon dont vous avez capturé l'élément architectural et la façon amusante dont vous avez utilisé pour apporter l'aspect humain dans le travail. Et les couleurs fonctionnent si bien, j'adore l'énergie lumineuse et lumineuse qu'elle détient pour moi. 

Et Stéphanie, chère amie, si bon d'entendre ta voix. Prenez votre temps et soyez doux avec vous-même. Cela a été une période difficile et votre force brille.  

Et pour tous ceux qui ont posé des questions sur ma dernière pièce et sur quoi je n'étais pas très content. Je ne suis même pas sûr de moi, mais il y a quelque chose dans la taille ou la forme du velours noir que je voudrais être plus délicat, plus élégant. Je suis satisfait de mes éléments conceptuels et c'était très amusant de créer les gens et l'inconnu, mais quand la pièce finale et terminée est apparue, ce n'était pas tout à fait ce qui était juste, mais vraiment juste. Et Claire, bien repérée, la grenouille aimante aux yeux brillants!  

Et pour finir - je vous souhaite à tous une 2020 incroyablement créative en profitant de tout le bien qui nous entoure tous. 
Câlins, 
Ana

No comments:

Post a Comment

Please remember to leave your name if you make a comment. Thank you.