Monday 16 December 2019

I am still not able to comment directly under a post; I do so and when I publish it just disappears!
Sorry, so here goes my comment.

Je ne suis toujours pas en mesure de commenter directement sous un post; Je le fais et quand je le publie disparaît tout simplement!
Désolé, voici mon commentaire.

Oh I do like your creation Fran, indeed so light and airy, as if floating about. It has a beautiful simplicity, one of those pieces where less is more, I think. It’s really beautiful. Thank you for the image and for your work.

Oh j'aime bien ta création Fran, en effet si légère et aérée, comme si elle flottait. Il a une belle simplicité, une de ces pièces où moins c'est plus, je pense. C'est vraiment très beau. Merci pour l'image et pour votre travail.
Ana


No comments:

Post a Comment

Please remember to leave your name if you make a comment. Thank you.